Obchodní a dodací podmínky
Odběrem našich výrobků si můžete uplatnit
"náhradní plnění" bez navýšení ceny. Jsme zaměstnavatelé s více než 60% občanů se ZZ (ZPS), dle zákona č.435/2004 Sb.§ 81 odst. 2 písm.b., o zaměstnanosti doplněného o vyhlášku č.518/2004, kterou se zákon provádí.
Objednávka
Objednávky přijímáme vždy jen písemnou formou ( ofocené a poslané v e-mailu , faxem nebo dopisem ). Vždy musí mít razítko a podpis oprávněné osoby. Objednávka musí obsahovat přesnou specifikaci objednávaných položek ( typ výrobku a jeho popis, typ a barvu konstrukce, dezén desky, velikost, počet kusů atd..), fakturační a dodací adresu, IČO organizace. Pokud je požadavek na jakoukoli úpravu nábytku, či pozměnění oproti standardnímu typu, je nutné uvést požadavky do objednávky co nejpřesněji. Takto vyplněnou objednávku nám zašlete a my vám ji potvrdíme vždy e-mailem do 24hod.
Odstoupení od závazné objednávky
V případě odstoupení od závazné objednávky Vám bude naúčtována smluvní pokuta od 5-10% z celkové ceny s DPH.
Podmínky a termín dodání
Objednané zboží (pokud nebude dohodnuto jinak) bude dodáno na adresu, která je uvedena v objednávce. Běžné dodací lhůty jsou 3-7 týdnů, po obdržení objednávky s razítkem a podpisem oprávněné osoby. Jakmile obdržíme objednávku splňující veškeré náležitosti, bude námi potvrzena,včetně sdělení termínu dodání. V období od 1.7. do 1.10. a na konci kalendářního roku mohou být dodací lhůty delší. V tomto případě bude termín dodání předem sjednán.
Doprava k zákazníkovi
Doprava je řešena individuálně pro každého zákazníka dle objemu zakázky a vzdálenosti. Závoz provádíme firemními vozy nebo využíváme přepravní společnost TOPTRANS v ceně dle aktuálního ceníku společnosti.
Reklamační řád:
- Zákazník je povinen před potvrzením dodacího listu zkontrolovat neporušenost obalu zásilky. Je-li obal porušen, uvede tuto skutečnost do dodacího listu. Jeví-li se poškození obalu jako vážné, a je předpoklad poškození zboží, může zákazník převzetí zásilky odmítnou. Tuto skutečnost musí uvést do dodacího listu.
- Zjevné vady zboží je kupující povinen oznámit prodávajícímu ihned po jejich zjištění. Na později reklamované zjevné vady nebude brát prodávající zřetel.
- Vykazuje-li zboží v záruční době vady, je zákazník povinen tyto vady neprodleně po jejich zjištění reklamovat, nejpozději však do 24 měsíců od dodání zboží, a to písemně nebo e-mailem na adresu dodavatele. V reklamaci uvede den přijetí zásilky, druh zboží, číslo daňového dokladu (faktury) a popis vady.
- Prodávající bude na oznámení reklamace reagovat do 10 pracovních dnů. Kupujícímu zašle vyjádření o oprávněnosti reklamace a dále sdělí způsob odstranění vady a termín, do kdy bude vada odstraněna. Vady v rámci reklamace budou odstraněny bez zbytečného odkladu, nejpozději ve lhůtě 30-ti dnů od převzetí zboží a to bezplatně.
- Prodávající zvolí k řešení uznané reklamace jednu z těchto možností:
- opravu zboží
- v případě vážnější vady výměnu vadného dílu
- v případě opakované vady, či velkého počtu vad pro něž nelze zboží řádně užívat, vymění zboží za bezvadné.
- Reklamace se nevztahuje na vady, které byly způsobeny:
- v rozporu s návodem na použití, nebo používáním zboží v rozporu s jeho účelem
- nesprávným či nešetrným zacházením nebo neodbornou montáží
- přirozeným opotřebením, které nebrání v užívání výrobku
- zvlášť nevhodným zacházením, mechanickým poškozením a neodborným zásahem zákazníka nebo třetí osoby.
- U vad, které se vyskytnou po záruční době, nebo nebudou uznány jako reklamace zvolí prodávající postup řešení formou pozáručního servisu.
- Reklamace uplatňuje kupující vždy u prodejce nebo v sídle firmy.
Záruka
Na kovové kostry školního a kancelářského nábytku poskytujeme záruku 5 let. Záruka 2 roky se vztahuje na vše ostatní. Zajišťujeme také pozáruční servis včetně dodávek náhradních dílů.